info@vuysters.nl

033 - 422 65 15

Veel gestelde vragen

Moet ik een eigen huis hebben om een lening af te sluiten?

Nee, het is onze specialiteit om voor huurders de laagst mogelijke rente te selecteren.

 

Is uw bedrijf onafhankelijk?

Ja, wij zijn 100% zelfstandig en geen onderdeel van welke groep dan ook.

 

Werkt u voor één bank of financieringsmaatschappij?

Nee, wij doen zaken met alle bekende banken en financieringsmaatschappijen en kunnen zodoende altijd de beste voorwaarden en laagste rente bieden.

 

Is het niet goedkoper om bij een gewone bank te lenen?

Nee, in veel gevallen krijgt u een voordeliger en meer op uw persoonlijke wensen aansluitende aanbieding wanneer u via ons een krediet aanvraagt. Bij een bank heeft u immers slechts de keuze uit de producten van die bank. Wij bekijken voor u de mogelijkheden bij verschillende banken.

 

Hoelang duurt het voordat ik over het geld kan beschikken?

Na ontvangst van de getekende offerte en goedkeuring van de gevraagde stukken, wordt uw geld direct telefonisch overgemaakt.

 

Moet ik op uw kantoor langskomen om een krediet te sluiten?

Nee, het mag natuurlijk altijd maar het hoeft niet. Wij kunnen uw aanvraag ook per telefoon of per e-mail beoordelen. De afwikkeling kan per post geschieden. Bovendien is het mogelijk dat er een adviseur bij u thuis langskomt om uw vragen te beantwoorden.

 

Is het nodig dat u contact heeft met mijn werkgever om het krediet te sluiten?

Nee, wij kunnen in principe volstaan met inzage in uw loonstrook en salarisbijschrijving.

 

Ik heb of had een betalingsachterstand en dit staat geregistreerd bij het Bureau Krediet Registratie (BKR). Is het mogelijk om dan een krediet af te sluiten?

Helaas is het voor de met ons samenwerkende financieringspartners meestal niet mogelijk een krediet te verstrekken wanneer er sprake is van een achterstandscodering bij het BKR.